maandag 5 augustus 2013

kerst in de zomer?

Hallo allen,
Tja ik denk dat de warmte een beetje verkeerd is gevallen. Ik heb een kerstkaartje gemaakt, en wel met de leuke Mosaic Madness set. een hele populaire set. 
Heb er een kerstboompje van gemaakt.
Tegen mijn cliënten zeg ik, voor je het weet staat die kerstboom er weer! Ach het is pas Augustus hoor ik dan. En hup, hier is er al eentje!

Ik ben met verschillende kleuren groen aan de slag gegaan. En een beetje primrose petals.
Zie hier het resultaat. Deze keer weer voluit op de kiek, zodat je de hele kaart kan zien.


groetjes en tot de volgende keer.
Miranda

2 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een leuk kerstkaartje enne... je kunt ze maar vast hebben hè. Thanks dat je mijn tip hebt opgenomen, kijkt erg fijn zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dit ziet er absoluut beter uit. En wat een gave kerstkaart. Goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...