donderdag 15 augustus 2013

Vazen of toch Kerstballen?

Hallo allemaal,

Ja, zijn het nu vazen of kerstballen?
Deze kaart gemaakt met, je raad het misschien al, kerstballen framelits.
Op pinterest kwam ik het idee tegen, en dacht oh, dat kan ik ook.
Zie hier het resultaat.

Het is een setje wat uit de sesonal herfst winter van vorig jaar komt. Deze kan je overigens ook dit jaar nog bestellen, tot januari 2014.
Kijk maar eens in de zijbalk en klik op het plaatje, dan zie je welke set je nu al of nog steeds kan bestellen.
Heb hier voor deze kaart restjes papier gebruikt, 3 passende knoopje gezocht.
2 kerstballen gestansd, en de puntjes eraf geknipt.

Heb je interesse in een van deze producten.. stuur me dan een mailtje, voor de 27e, want dan ga ik weer een bestelling plaatsen.
groetjes Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...