zaterdag 21 december 2013

Hallo Allemaal,

Ben jij nog met je kerstkaarten bezig? Ik niet, heb er zoveel gemaakt, dat ik ze even niet meer wil maken.
Ik ga weer aan de slag met vrolijke voorjaar kleurtjes.
Afgelopen week nog een gezellige workshop gehad. En daar hebben we dit leuke kaartje gemaakt.


Het is een View Master Card.
Je kan er dus aan draaien en dan krijg je andere teksten.

of deze

De materialen die ik heb gebruikt: Daffodil delight, tempting turquoise en wispher white cardstock.
Inkt: daffodil delight, tempting turquoise, rich razzleberry, melon mambo. deze kleuren komen uit de Brights collection. (blz 142) 
De stempelset Flower shop gebruikt.( blz 94.)
De teksten komen uit de hostess set Express Yourself (blz 205) en uit de Regarding Dahlias (blz 91)
 En je heb nog een bradje nodig (blz 171)

Zoals je ziet kan je dus best met dezelfde inkt op het cardstock stempelen. Het geeft een leuk effect.
Wil jij ook zo'n View Master kaart maken? neem dan eens een kijkje hier.
Geef er je eigen draai aan, en maak net als ik er een leuke kaart van.
Ik heb het bradje weg gewerkt onder een bloem.
Veel plezier bij het maken van deze kaart.
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...