woensdag 9 april 2014

Is dit effe leuk en mooi meegenomen...

Hallo allen,

Ja, het is leuk en ook mooi meegenomen.
Stampin' Up! heeft in de maand April iedere week een leuke deal. The Weekly deals.
Iedere week komt op de woensdag een nieuwe deal.
In deze week kan je een aantal actuele producten met 25% korting kopen.
En natuurlijk het moet wel naar je zin zijn...
Voor deze week van 9 apri t/m 15 april zitten deze producten in de deal.


Wil je de producten iets beter bekijken, klik dan op de onlineshop en daar vind je het kopje weekly deals aan je linker hand.

Ik zie dat ze de secret garden, dress up framelits er in staan. Deze sets hebben ook bij passende stempels, je kan ze vinden op blz 94 en blz 55.

Zit er iets voor je bij... geef dit dan uiterlijk voor zondag 13 april door.
Kan je niet wachten, dan is bestellen via de onlineshop een optie,maar dan moet je wel met een creditcard betalen.
Ik heb nog een kaartje gevonden die ik met de Secret Garden heb gemaakt, om je een idee van de bloemen te geven.
Ik heb ze met de schaar uitgeknipt, dus voor mij een leuke deal die framelits dies!

Groetjes Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...