maandag 19 mei 2014

Swallowtail

Zo, hebben jullie ook zo genoten van dat heerlijke weer?
Ik wel hoor.
Deze keer laat ik jullie zien, een kaart met de Swallowtail (blz 71), gestempeld op vellum.


Kan dit wel met de inkt van Stampin' Up! ?
Natuurlijk kan dat, alleen heb je de Stazon inkt (blz 165) nodig. Deze blijft mooi op het vellum zitten.
Vervolgens heb ik met de embossing pen alle vlakjes bewerkt.
Twee vlakjes basic black cardstock er achter geplakt om een beetje effect te krijgen.
Ik heb het vellum vastgezet met 4 hele kleine splitpennen mini brads (blz170) En in het midden van de vlinder een glue dot.
Zo nu ga ik me verdiepen in de voorbereidingen voor de komende workshops.
Wil jij ook een workshop bij je thuis...
Heb je vragen over het een of ander...
Misschien wil je iets bestellen.... stuur me dan een mail.

groetjes Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...