maandag 16 juni 2014

Incolor's

Afgelopen zaterdag heb ik aan het Stampin' Up! Event in Houten deelgenomen.
En dat was een gezellige dag! Weer veel mensen gezien en gesproken, en onderling swaps uitgedeeld.
Ik had een swap gemaakt met de incolor's 2012-2014. Toch jammer dat deze kleuren eruit gaan.

Maar niet getreurd er komen er weer 5 nieuwe prachtige kleuren voor terug.
Eerst dacht ik van hm, maar nu ik ze in mijn handen heb, vind ik ze echt prachtig
Je kan er hele mooie kleuren combinaties mee maken.


En dan is er ook nog een groene kleur. Maar daar heb ik nog niets meegedaan.

Nog tot 30 juni kan je producten uit de lopende catalogi bestellen. Daarna houd het echt op.
Op 1 juli komt dan de nieuwe catalogus uit.
Ben jij nieuwsgierig en wil je hem nu al inkijken? dat kan, Ik stuur de catalogus tegen verzendkosten 3,84 euro naar je toe,
Heb je andere vragen, laat het me weten.
groetjes Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...