zondag 22 juni 2014

sparen voor...

Hallo allen,

Tja, als je eenmaal die nieuwe catalogus in je handen hebt, dan wil je alles hebben.
Alle nieuwe sets, nieuwe kleuren, nieuwe markers... jaja, dat wordt kiezen (dat is wel zo moeilijk, ik wil alles) en aangezien ik moeilijk kan kiezen, moet ik flink sparen.

Daarom heb ik mijn eigen Stampin' Up! spaarpot gemaakt.

De basis is een kraft doosje kant en klaar. (4 doosjes voor 3,50 euro, zie blz 160)
vervolgens ben ik met wat nieuwe producten aan de slag gegaan.
Alle zijde beplakken met blackberry bliss en een stukje design van de moonlight serie.
de stempels komen uit de prachtige hostess set Bloom with hope.
Ik heb ze ingekleurd met de blendabilities.

De eerste spaareuro's zitten erin! Op naar alle andere...

Heb je vragen over het een of het ander, neem dan contact met me op.

groetjes Miranda

1 opmerking:

  1. Een geweldige spaarpot heb je gemaakt.
    Nu maar hopen dat hij vol gaat komen voor nieuwe hobbyspullen.

    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...