woensdag 6 augustus 2014

Blooming en een nieuwe weekly deal

En toen was het weer Woensdag.
Vandaag weer een nieuwe weekly deal, en wat voor eentje!
Eerst wil ik jullie een kaartje laten zien.
Ik was zo in de ban van de Flower Patch dat ik met de set lekker aan de slag ben gegaan.
De foto is iets donkerder uitgevallen dan ik had gedacht, sorry.

Ik ben met de  mooie nieuwe kleuren aan de slag geweest.
Blackberry Bliss is de basis, daarop gaan 3 stroken whisper white met een stukje design papier van het designers blok moonlight. Daarop weer een stukje smoky slate. en op het stukje Whisper white heb ik de kleinste bloemetjes gestempeld.

Dan nu de nieuwe weekly deal.
Ik vind hem geweldig, er zit een Stempel set bij! The Great Outdoors ( alleen de Wood versie) is deze week in prijs verlaagd van 35,95 voor 26,96 euro als dat geen leuke deal is??
Wil jij deze hebben? Geef het dan door, dan zal ik het voor je regelen.


Klik Hier  en bekijk de deal in de webshop. Heb je een credit card dan kan je zelf bestellen, heb je deze niet, dan kan je het aan mij doorgeven en dan zal ik het voor je regelen.

Nog een fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...