woensdag 13 augustus 2014

Explosion card en nieuwe weekly deals.

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een kaart met iets aparts.
Bij Dawn kwam ik een filmpje tegen van een explosion card.
Dacht dit patroon met met het mooie design papier moonlight wordt het een leuk geheel.
zie zelf
Eigenlijk is het een kaart met vele vouwlijnen.
door de kaart uit elkaar te trekken kom je uit op dit model

Je zou hem zelf nog op de zijkant kunnen zetten(blijft ie alleen niet staan)
Hier de variant als je hem helemaal open neerlegt,


Ik heb papier van het blok Moonlight gebruikt( blz185) gebruikt,
de bloemetjes en de tekst komt uit de set Garden Party (blz 138)

Wil jij ook zo'n kaart maken? Neem dan HIER   een kijkje.


Dan is er weer een nieuwe week aangebroken voor de Weekly Deals. Van woensdag 13 augustus t/m dinsdag 19 augustus is deze deal te bestellen.




Wil je de artikelen beter bekijken, neem dan een kijkje in de webshop in de rechter zijbalk, klik op het boodschappenwagentje en neem een kijkje in de winkel.
Wil je een van deze artikelen bestellen..... geef dit dan aan mij door,
Heb je vragen over het een of ander, dan hoor ik het graag van je

Fijne avond,

groetjes Miranda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...