zaterdag 2 augustus 2014

Fold Card

Hallo,

Deze Fold card is zo leuk om te maken!
Ik kwam hem tegen op Youtube bij Dawn. En ben direct aan de slag gegaan.
Toch een poging gedaan om er mijn eigen draai aan te geven.
Dit is hem geworden.


De materialen die ik heb gebruikt zijn:
Cardstock; Whisper White, Night of Navy, Real Red, Coastal Cabana.
Inkt; Memento black, Night of Navy, Real Red.
Stampin Trimmer, BigShot, Framelits Circles Collection. Dimentionals, liqued glue.

Wil jij ook zo'n leuke kaart maken? Neem dan hier een kijkje.

Dan wil ik je nog even laten weten dat ik as maandag weer een bestelling ga plaatsen,
dus als jij nog iets wilt bestellen?
Profiteren van de BigShot actie!
Dan hoor ik het graag.

Nog een prettig weekend.
Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...