zaterdag 18 oktober 2014

Bedankt.

Hallo allen,

De week is weer voorbij , en ik ben weer hersteld.
Natuurlijk ben ik weer aan het stempelen gegaan.


Leuk zijn die kreeftjes uit de Sea Street van blz 48. Hier met de memento black gestempeld en met de 3/4 inch circle pons uitgeponst. en de 1 inch pons voor de rode cirkel gebruikt. (Voor ponsen kijk dan op blz 221)
De basis is een cardstock Real Red, Whisper White cardstock met de embossingmal Decoratieve  Dots (zie blz 226)
Een stukje design papier uit de Maritime serie (blz 187)
De tekst komt uit de Nederlandse Sentimenten set. (zie voor meer info in de bovenbalk)

Via deze weg wil ik alle dames van ZijActief  Bergschenhoek bedanken.
Wat was het leuk om voor jullie een workshop te verzorgen.
Jullie hebben genoten, maar ik ook!


Als jij denk, ik wil ook een workshop, laat het me dan weten, zodat we een datum kunnen plannen.
Iedereen een fijn weekend,
Als er vragen over het een of ander zijn, stuur me dan een email.

Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...