vrijdag 23 januari 2015


Hallo allen,

Een aantal weken terug zat ik zo eens mijn stampin' Up! ponsen te bekijken.
Op Pinterest zie je vaak genoeg dat ze met ponsen leuke figuren maken. Nu dacht ik, dat moet ik ook kunnen. Dan de hamvraag wat ga ik dan maken, en het moet ook niet te moeilijk zijn. Nog maar eens pinterest bekijken, o ja, een vliegtuigje, dat moet wel lukken. Alle ponsen erbij gepakt, en dan bedenken welke kleuren zal ik gebruiken.
Al snel kwam het idee om een kaart voor mijn neefje te maken, helemaal fan van Cars.
Dus oranje en blauw is de basis.

De basiskaart heb ik gemaakt met de Circle card thinlits.
en ook aan de binnenkant zit een vliegtuigje

Ik de kaart gemaakt, en helemaal niet moeilijk. Niets gezegd en hup op de post gedaan.
2 dagen later, kwam er reactie. Wouw post voor mij, tante heeft Dusty gemaakt!
De kaart was dus zeer geslaagd en heeft nu een ere plaats op de kast.

Als je vragen over het een of ander hebt, laat het me dan weten,
groetjes Miranda

dan nog de lijst met gebruikte materialen.
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...