woensdag 4 maart 2015

Thanks en nieuwe weekly deals

Zo af en toe heb je gewoon een aantal kaarten voor te bedanken nodig, toch?
Zo gezegd en is ook zo gedaan. Ik heb de prachtige Sale-a-Bration set For being You gebruikt.  De Thanks om eens lekker in te kleuren.  En omdat het niet al te veel werk is ging ik lekker door en maakte er een aantal...





Tja, en dan is het ook weer Woensdag, Nieuwe Weekly Deals.
Geldig van 4 maart t/m 10 maart
Deze keer is ie weer prachtig! er zit een stempelset en een combinerende pons in.WOW!!

Built for Free Using: My Stampin Blog


Heb je dat ook gezien, een kleine kit om van die schattige doosjes te maken..
Dan die Fringe Schaar, ja dat is echt leuk, Ik maak er (ook) confetti mee, en een aantal klanten zijn hier al mee in aanraking gekomen. (hihi)

Goed als er een leuke deal voor je bij zit?  Geef dit dan voor donderdag 5 maart voor 12 uur door, er gaat namelijk een extra bestelling geplaatst worden.

Profiteer alleen deze maand nog van de Sale-a-bration actie, na 31 maart is het echt afgelopen en kan je niet meer aan die exclusieve spullen komen.

Iedereen nog een fijne dag.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...