woensdag 29 juli 2015

kerstbomen

Tja, het blijft lekker regenachtig buiten, dus
ik de kast in gedoken en de set Festival of Trees gevonden.
Vorig jaar een hele populaire set,
hij blijft leuk, en nog steeds te bestellen, ook als bundel!
Misschien heb jij hem ook, ik zou zeggen, pak hem en ga ermee aan de slag, zo leuk!




deze kaart in de kleuren Cherry Cobbler en Garden Green. Rood design papier uit de serie Merry Moments.
de tekst komt uit een andere set namelijk de wondrous wreath.



Built for Free Using: My Stampin Blog


Woensdag, en ja hoor, weer nieuwe Weekly deals, zie de zijbalk rechts.
Zit er een leuke deal voor je bij...
Wil je misschien iets uit de catalogus bestellen..
Stuur me dan een email,
dinsdag de 4e augustus ga ik weer een bestelling plaatsen.

fijne dag verder
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...