zondag 6 september 2015

Snow Place tunnelkaart

Hallo allen,
Na een week in de schoolbanken, is het tijd voor ontspanning.
Zaterdagochtend zit ik mijn mail te checken en zie dat er een nieuw youtube filmpje is.
Kijken, toch? Nou France Martin heeft weer haar best gedaan. Leuk idee om zo met de framelits te werken.
De foto is niet echt helder, maar het gaat om het idee,
Dit is de voorkant, en op zich niet zo bijzonder.
een paar strepen pacific point op de kaart, ja er viel iets uit mijn handen.


Het gaat eigenlijk om de binnenkant en hoe het allemaal met die sneeuwpop zit.
 
 

Ik zou zeggen, kijk maar even naar het filmpje en ga dan zelf aan de slag.
Klik HIER
Trouwens de Snow Place set kan je vinden in de autum/winter catalogus op bla 33. Je kan de set als bundel kopen € 54,25. 
Als er vragen zijn, dan hoor ik ze graag

Fijne dag,
Miranda

G
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...