zondag 8 november 2015

Hallo,
dit ken je vast wel...
Je hebt een stempel set al een tijdje  in de kast liggen. Een prachtige set, alleen de tijd om er mee aan de slag te gaan die ontbreekt.
Heb ik dus ook. Afgelopen week was zeer vermoeiend, een hele week aan de studie. Gisteren was zo'n dag dat ik zin had om iets leuks te doen, even wat anders.
Ik de kast in gedoken en de set Reason for the Season gepakt.

Met deze set kan je dus alle kanten op, en het is niet alleen maar voor de kerst. Straks asl het weer voorjaar is kan je hem nog gebruiken! De bloemen kan je alle kleuren van de regenboog geven, leuke tekst erbij en klaar.

Deze set wordt ook als bundel (€ 39,75) aangeboden, op blz 31 kan je het vinden. Het is een photopolymer set, inmiddels vind ik dat wel makkelijk, zien waar je de afdruk neerzet.

Heb je vragen over het een of ander, laat het me dan weten.
fijne dag verder
Miranda











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...