dinsdag 15 december 2015


Zo het weekend is weer voorbij, en sinterklaas is weer het land uit.
Afgelopen 3 weken waren druk, maar wel erg gezellig. Ik heb weer veel mensen kennis laten maken met de prachtige producten van Stampin' Up!
Af en toe zie je een leuke kaart op Pinterest voorbij komen en dan denk ik , die is leuk, wil ik ook maken.
Deze kaart gemaakt met de snow place set,  (is eigenlijk een set voor de kerstkaarten). Maar ik had een verjaardagskaart nodig, dus zo gezegd is bijna zo gedaan!

De tekst komt uit een Nederlandse set (zie de bovenbalk voor meer info).
de hoedjes en ballonnen komen uit oudere sets.
De binnenkant dat was even puzzelen, want er was nergens een patroon te vinden.
ik heb de kaart met een stukje dik baker's twine vast gezet.
dan ziet zo de binnenkant eruit



dan heb ik nog een aantal huishoudelijke mededelingen;
De Autumn/Winter catalogus loopt tot 4 januari.
Wil je nog die ene leuke set of design papier, lint ect, uit deze catalogus? geef dit dan door.
Wacht niet te lang, bijna alles wat in deze catalogus staat verdwijnt en komt niet meer terug,
dus op = echt op
Wil je weten wat er allemaal uit gaat? klik dan HIER

Als er vragen zijn, laat het me weten,
Iedereen een leuke dag verder,

Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...