zondag 24 januari 2016

Pictures Perfect.

Hallo,
De Pictures Pictures set op blz 37 een prachtige set. Maar wat kan je er allemaal mee, hoe werk het?  Nou ik ben met de set aan het stoeien geweest.Wat erg prettig is, je kan door de stempel heen kijken, dan kan je dus zien waar je de afdruk neerzet.
Ik dacht laat ik beginnen met de bloem, een paar kleuren en de lagen opbouwen, dan een andere kleur uitproberen. Voor de bloem heb ik 2 of 3 kleuren gebruikt, van licht naar donker. De vogel, ja, dat vond ik een lastige, maar heb het wel geprobeerd. Uiteindelijk heb ik van al die losse bloemen en vogel een kaart gemaakt.
 nu heb ik een leuk youtube filmpje gevonden hoe je met deze set kan stempelen.
Nieuwsgierig? nou dan moet je hier maar eens KIJKEN.

het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit de Birthday Bouquet (blz 9)

Als je vragen over het een of ander hebt, laat het me dan weten.
Wil je iets bestellen.... 1 febr ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen.

fijne dag verder!
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...