woensdag 6 april 2016

Blooms


pas kwam ik een heel oude catalogus van Stampin' Up! tegen.  Daar staan heel veel leuke kaart ideeën in, die met de stempels van nu heel goed te maken zijn.
Zo ben ik met het kleine bloemetje uit de Birthday Blooms set aan de slag gegaan.

met vier verschillende kleuren werken, 4x dezelfde stempel alleen allen een andere kleur. Op deze manier krijg je weer een heel ander soort kaart en je kan iedere stempel gebruiken die je leuk vind!

de Weekly deals, deze komen altijd op de woensdag en zijn een week geldig. Deze week en de volgende week zijn er nog deals en dan stopt dit. wat er voor terug gaat komen, weet ik nog niet.
de deals voor deze week zijn :






en zoals je ziet zijn het heel veel leuke deals.
zit er iets leuks voor je bij ?
heb je vragen over het een of het ander, laat het me dan weten.

Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...