woensdag 13 april 2016

bye bye

hallo,
vandaag woensdag en deze week zijn de laatste weekly deals.

en volgende week komen er geen deals meer!
Dus zit er een leuke deal voor je bij... laat het me dan weten.

Goed aankomend weekend kan je me op de zaterdag en de zondag vinden op het creatie weekend in Rijswijk. Er is weer een stampin' Up! plein en ik sta achter kraam H14.
wil jij met korting naar binnen, zie bovenbalk voor meer info.

dan ben ik bezig geweest met de Picture Perfect set.


het zijn two-step stempels. door met kleuren te spelen bouw je de bloem en vogel op. Het blijft wel lastig om  de juiste kleuren bij elkaar te combineren.
de tekst heb ik weggelaten, ik vind het een kaart die voor elke gelegenheid kan.

Heb je vragen of wil je iets bestellen, laat het me dan weten.
fijne dag verder
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...