dinsdag 19 april 2016

Retired en meer


Wat was het afgelopen weekend weer leuk.
Ik heb vele complimenten mogen ontvangen over de creaties die ik op de kraam had staan. De taart was een grote hit, maar ook het kleine boekje.

komende dagen zal ik kijken of ik de beschrijving kan plaatsen.

Afgelopen weekend had ik het er al over. de Retired lijst komt eraan.




Wat zal er allemaal uit gaan?
sommige producten zullen leuk geprijsd zijn, en misschien ook snel Op=Op zijn. Ik ga de bestellingen daarom niet verzamelen, wil je iets, en het is op voorraad dan bestel ik het direct voor je.

Nieuwsgierig naar de lijst? 

KLIK HIER

het was de bedoeling om deze gisteravond te plaatsen, maar de hele stampin" Up! site lag plat. Alle demo's wilden de lijst hebben.

goed als er vragen zijn, stuur me een mail.
Fijne dag verder
Miranda

1 opmerking:

  1. Zal even kijken naar die "retiring products" heb alles uitgeprint.
    Laat je snel weten. Grt. Catherine

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...