maandag 30 mei 2016

Allerlaatste kans


Hallo

Was je er nog niet uit, twijfel je nog of je nu wel of niet dat leuke papier zal kopen of die ene stempelset? Het is nu, dan toch, echt, de laatste kans om het te bestellen, na 31 mei is het echt over en uit! Dus geef je bestelling door voor dinsdag 31 mei 16.00 uur. 

afgelopen week een gezellige workshopavond gehad.
een kaart gemaakt met oude en nieuwe producten.


Deze kaart heeft " een flap effect ", maak het strikje los en je hebt genoeg ruimte voor tekst.



 het idee kwam ik een keer op youtube tegen.
voor deze kaart heb ik de Balloon Celebration gebruikt, een oude en gelukkig gaat ie samen met de pons mee naar de nieuwe catalogus.

Heb je vragen over het een of het ander, laat het me dan weten.
wil je iets bestellen geef het dan aan me door, voor besteldata zie de zijbalk rechts.
Op 1 juni zal ik de nieuwe annual catalogus digitaal zetten.

prettige dag verder
Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...