dinsdag 2 augustus 2016

exclusive Thouhgtful Branches


Hallo,

Vanaf vandaag is deze prachtige (exclusieve) set te bestellen. Alleen in de maand augustus, dus niet te lang twijfelen. Nu dat hoefde ik geen moment, wat een veelzijdige set is dit. Stempels en bijpassende thinlits dies.

Ik heb onder andere deze kaart gemaakt. het is net een hortensia, eerst stempelen en daarna de thinlits gebruiken.


de tekst is er eentje uit de set Recht uit mijn Hart.
een stukje dik bakers twine in de kleur very vanilla

en natuurlijk kan je er ook een kerstkaart mee maken.



Nieuwsgierig naar wat er nog meer in deze set zit?
kijk...



de stempels en de thinlits zijn als een bundel te bestellen voor €63,25  Maar je kan ze ook los bestellen. HIER . voor een Pdf bestand.

Nog meer leuke dingen deze maand. Inleveren van je coupons!!
Stel je besteld voor €50 en je levert 2 coupons in, dan betaal je maar €38  En dan maakt het dus niet uit wat je allemaal besteld. al bestel je de nieuwe bundel.

ik hoor het graag als er vragen zijn,
of als je iets wilt bestellen.
Fijne dag.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...