vrijdag 19 augustus 2016

Fresh Fruit

Hoi, je hebt hem vast wel gezien, de Fresh fruit set, nee? kijk dan maar even op blz 149.
Ik vind het een hele leuke set. het is een two step set, een stempel sie uit 2 delen een kleurtje en de rand.
Ik heb deze kaart gemaakt.
Het bovenste deel heb ik weg gesneden, en het fruit op de helft geplakt.
een tekst heb ik er nog niet opgedaan, deze kaart kan voor vele doeleinden gebruikt worden.



even iets anders. Heb jij al leuke plannen in de maand september?
Nee, misschien vind je het leuk om naar een hobby beurs te gaan? Op 9, 10 en 11 september is er een creatief weekend in Rijswijk. Voor leuke korting, neem een kijkje in de bovenbalk onder het kopje creatief weekend.

Heb je nog een Bonus Day Coupon, wacht dan niet te lang met inleveren,
dit kan nog tot en met 31 augustus!

Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...