vrijdag 26 augustus 2016

Spinner kaart

Ik had er gewoon zin in, een spinner kaart maken.

ik heb alleen de set Confetti Celebration gebruikt. Als ik het zo bekijk, dan gebruik ik deze set best veel. de teksten zijn goed te combineren.


Weet je niet meer hoe je nu een spinner kaart moet maken? Nu bekijk dit film[je dan even.

Ik heb de smaak te pakken en heb nog een ander model gemaakt.

de vlieger komt uit de Swirly Bird blz 152. de wolken uit de Sprinkles of Life blz 106.
 
die Sliding Star Framelits dies blz 192 (€ 33,00) zijn een soort van must have in je collectie. Je zal er geen spijt van krijgen. En heb je de lange foam strips op blz 182 al gezien? Ze werken echt geweldig voor dit soort kaarten.

heb je vragen laat het me weten,
wil je iets bestellen, geef het dan aan me door.
Fijne weekend!
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...