dinsdag 20 september 2016

Jar of Cheer

Hoi,

Tja, die muisjes en de locomotief kan ik even niet meer zien, dus ben ik aan de slag gegaan met iets anders. Op blz 25 van de Autumn winter catalogus staat de Jar of Cheer.
een set met van alles erin, 



ik dacht simpel te beginnen, en de kaart na te maken die op die pagina staat. ik heb de takjes weggelaten en heb met andere kleuren gewerkt.
Wist je dat er Framelits zijn die om het potje en de deksel past?
In de Annual catalogus op blz 75 vind je de bundel en op blz 192 de Everyday Jars Framelits
en als je van Haloween houd is er ook de Jar of Haunts op blz 55.(autumn winter)

dus 1 set Framelits waarmee je 3 stempelsets kan gebruiken!

Ik zou zeggen
een hele leuke dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...