donderdag 10 november 2016

Doosje

Hallo,

Afgelopen woensdagavond was het weer tijd voor een workshop.
Ik stel dan altijd de vraag: Wat willen jullie maken? De dames vinden alles leuk, het maakt hen niet uit daarom wissel ik het af, de ene keer een kaart en de volgende keer een doosje.
Omdat november/december van die lekkere "snoep"maanden zijn heb ik voor een doosje gekozen waar je die lekkere snoepjes in kan doen.



De deksel kan eraf, zodat je het doosje kan vullen, en aan de onderkant kan je de snoepjes er één voor één uithalen, nee, een slot zit er niet op dus grote kans dat je doosje zo leeg is, haha.


Het design papier wat ik gebruikt heb komt uit de Festive Birthday designer series.
Leuk om zelf te houden en nog leuker om als cadeautje weg te geven!

Op Youtube kom je vele varianten tegen, dit doosje is zeg 15 cm hoog.
natuurlijk kan je hem kleiner of groter maken.
bekijk DIT filmpje en ga lekker ze aan de slag.

Goed, het is nu half november. Nog 2 weken en dan is er weer een Creatief weekend in Rijswijk.
Natuurlijk ben ik ook weer van de partij en wel op de zaterdag 26 en de zondag 27 november.
Heb je het weekend niets te doen? kom dan gezellig langs!
HIER vind je meer informatie en een leuke korting om naar binnen te gaan.

wil je iets bestellen en dat je het dan op de beurs op komt halen, dat kan (ook als je niet in Nederland woont).
heb je andere vragen, laat het me weten.
Fijne dag,
Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...