dinsdag 1 november 2016

Leuke acties!

Hoi,

vandaag een kaartje gemaakt met verschillende producten.
een embossing mal de Brick Wall, de Heart & Home Thinlits, de Pretty Pines Thinlits Dies.
Nee, geen stempels, wel een stukje design papier uit het  Serene Scenery Blz 174.

ik vond het wel lastig om al die kleine takjes en strik op te plakken. Met lijm werd het een zooitje, de glue-dot is makkelijk, maar dan heb je er veel voor nodig, een stukje tape heb ik hier gebruikt, ook niet je van het, maar het blijft zitten!

Goed dan het leuke nieuws!
Vandaag is het 1 November, tijd voor nieuwe acties.
misschien zoek je hier al heel lang naar, framelits met een stikrandje?
Nou, vanaf vandaag zijn ze er, rond, vierkant en ovaal.
 
klik HIER en bekijk het filmpje.


 zoals je ziet zitten er 12 dies in het pakje, 4 circles, 4 ovals en 4 vierkanten de prijs is € 36,00

en of het al niet leuk genoeg is.... nog een leuke actie
deze geselecteerde stempels bestellen voor een leuke prijs!





Lastig kijken?
het gaat om deze leuke sets


dus als je fan bent van de muizen?  dan is dit je kans, om ze voor een leuke prijs te bestellen!

Heb je vragen over het een of ander,
wil je bestellen?
Laat het me weten,
Fijne dag
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...