donderdag 17 november 2016

Online Extravaganza, Korting tot wel 40%

Hallo Allen,

Het moet niet gekker worden hoor, volgende week is er een actie waarbij je bundels sets en weet ik veel wat nog meer tegen hoge korting kan bestellen.
En.. zijn jullie ook gek op korting?
Ik wel!  het start op maandag 21 november en gaat door t/m  maandag 28 november.
de Online Extravaganza.
Ik zal jullie eerst eens laten zien om welke producten het gaat. Hou je vast!


deze aanbieding alleen op maandag 21 november geldig!



maar er zijn ook producten die de hele week geldig zijn onder andere deze


er is nog veel meer!  Neem  HIER maar eens een kijkje. of kijk onder acties in de bovenbalk.

deze actie kan je zelf rechtstreeks vanaf maandag 21 november via de online shop HIER bestellen. Let wel, alleen met een credit card te betalen. (de acties staan nog niet in de onlineshop)
Maar het kan natuurlijk ook via mij. Geef op tijd door wat je graag zou willen bestellen, dan kan ik dezelfde dag nog voor je bestellen.

heb je vragen, laat het me weten.
fijne avond
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...