dinsdag 29 november 2016

Piep, piep...


Zo, wat een geweldig creatief weekend heb ik achter de rug!
Hebben jullie ook genoten?  Ik wel.
Het is altijd leuk als bekende eerst langs mijn kraam komen en daarna pas de beurs opgaan, en ja, dan komen ze nog een keer langs!

Ik heb genoten van alle leuke reacties, kan er zo een boek over schrijven.
Ook deze beurs waren er favorieten te vinden op de kraam. 3x raden?
Er werd wat afgepiept (en het  leuke was de leuke korting)
Precies,  O, kijk muizen! (ik kan ze nu even niet meer zien, hihi)

deze is ook leuk , die bomen, ja, helemaal van papier.
Hier een locomotief. Hoe heb je deze kaart gemaakt?
en zo kan ik nog wel even doorgaan..


De bomen optuigen was een hele uitdaging ik heb de hele zaterdagochtend nodig gehad, er kwamen regelmatig klanten langs met vragen over....Het gepiep.
het aftuigen ging een stuk gemakkelijker. Ja, ik heb alle ballen en slingers eruit gehaald. Over een paar weken ga ik ze weer neer zetten.


Op de zondag spontaan met mijn collega demo's op de foto.



alle spullen zijn weer opgeruimd, nou ja, het staat weer voor een deel klaar voor de volgende beurs in januari 2017. hier volgt later meer nieuws over.

De bestellingen (lees muizen) hihi, zijn besteld en voor deze laatste keer laat ik ze nog bij me binnen komen voordat ik ze naar de gelukkige klanten   stuur.

de november aanbiedingen onder acties zijn voorbij
Wat blijft zijn de stitched framelits.

Nog een maand kan je sets uit de Autumn- Winter catalogus.
Op 4 januari dan komt er een nieuwe seizoensboekje!


Heb je vragen of wil je iets bestellen,
stuur me een email.

fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...