dinsdag 27 december 2016


Zo, de muizen heb ik vaarwel gezegd. Nu zal je denken jammer maar ik kan je vertellen dat ik nieuwe favorieten heb gevonden. Kippen!
ze zijn vanaf 4 januari verkrijgbaar., later deze week vertel ik je meer.

vandaag laat ik een shaker kaart zien. in de annual catalogs op blz 187 vind je de sprinkles pons. Met deze pons kan je dus leuke schutsels maken.

de stempels die ik heb gebruikt komen uit de set Confetti Celebration (op blz 12)

nog even onder de aandacht brengen.
De Year-End Closeout loopt nog tot en met 31 december. HIER vind je de link naar de pagina.
wil je nog iets uit deze lijst bestellen? geef het dan voor 29 december aan me door.

heb je vragen over het een of het ander, zet het op de mail.
fijne dag,
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...