maandag 16 januari 2017

Double Slider card

Hallo,

Afgelopen donderdag nog even snel een verjaardagskaart gemaakt. Vrijdag op de post en hopen dat hij op tijd aan komt.
Ik heb een Double Slider kaart gemaakt, trek aan aan kant van de kaart en er komen 2 flappen uit.

Ik zal hem eerst even laten zien.


het design papier wat ik hier heb gebruikt komt uit de prachtige cupcake& carousels serie van blz 9.
de ballonnen ja die vind je op blz 5 Balloon Adventures. En de Happy Birthday tekst komt uit de set Window Shopping xie blz 43.

als je nu aan het zilveren lintje trekt


de cupcake die heb ik gemaakt met de Sprinkels of Life set blz 106 (annual)

Een geweldig leuke kaart om te maken!
Moeilijk, wel nee.
Ik heb op Youtube een flimpje gevonden.
kijk  HIER  maar eens en ga zelf aan de slag. Veel Plezier!

Heb je vragen over het een of ander,
Misschien wil je wel iets bestellen?
 Laat het me dan weten..

Fijne dag,
Miranda


1 opmerking:

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...