donderdag 23 februari 2017


Wat een heerlijk knutselweer was het vandaag!
Ik had geen speciaal idee in mijn gedachten.
De High Tide set (blz 25) had ik in mijn handen en
keek met mijn ogen naar de set Everyday Hero Blz 49.
En wat doe je dan? precies, met beide sets aan de slag.


 Met de High Tide kan je leuke plaatjes meemaken. Het kaartje hoeft niet groot te zijn, hier eentje van 10x10cm.

vervolgens ben ik aan het experimenteren gegaan. De huizen van de Everyday Hero set daar wilde ik iets mee doen en dan ineens, plop heb je een idee!  ik opzoek naar een memoblaadje en daarmee de mask techniek gedaan.


Vervolgens een beetje spelen met 1e en 2e stempelafdruk het memoblaadje.
de vogels die komen uit de High Tide en eventueel een tekst toevoegen. En klaar is je kaart.

De Sale-a-Bration duurt nog even en wel tot 31 maart. Dus als je nog een van die prachtige cadeaus wilt hebben, twijfel niet te lang en bestel nu, want wat wel is, op = op !

heb je ergens vragen over zet ze op de email.
Misschien wil je iets bestellen? laat het me weten
Fijne avond
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...