donderdag 9 maart 2017

High tide

Hoi,

Ja, ik ben er nog hoor! Het is alleen een beetje hectisch,  lang leve de agenda. Ik heb nog nooit zo'n strakke planning gehad voor de komende 6 weken. Maar ik moet zeggen het gaat goed.
als ik het even zat ben dan pak ik een stempel set en ga daar lekker mee aan de slag.
zo had ik de High Tide in mijn handen. (blz 25) je kan er zulke leuke kaarten meemaken
deze onder andere


Heb je komende zaterdag niets te doen?
Nou dan weet ik wel iets leuks!
In Nieuw Vennep is er een hobby beurs in de Van Zantenhal.
meer informatie klik HIER
En ja, daar kan je mij ook vinden. Ik ga deze keer workshops geven, dus kom langs en schuif gezellig aan. De workshop staat in het teken van de Pasen, en meer verklap ik niet!
Misschien tot dan?
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...