donderdag 30 maart 2017

Hoi,
wat kan een week snel voorbij gaan zeg. Vanmiddag druk bezig om alle spullen klaar te zetten. De hele kamer staat hier vol, en iedere keer stel ik me de vraag: "wat zal ik meenemen"?
Waarom zal je denken, nou komend weekend kan je mij weer vinden op het creatief weekend in Rijswijk.
wil je met leuke korting naar binnen? neem dan Hier mijn kortingscode mee.


Een kaart wat ik effe snel heb gemaakt. stukje design papier,
een stempel uit de carousel Birthday (blz 9) en ik heb de stitched framelits gebruikt.
Nieuwsgierig naar meer voorbeelden?  Kom dan gezellig naar de beurs komend weekend
Je kan me vinden achterin de zaal bij het Stampin" Up! plein kraam nr i16.
groetjes en wie weet tot zaterdag of zondag.
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...