zondag 5 maart 2017

Kippen.

Hallo,

Wat voor kaart stuur je naar iemand die de leeftijd van 100 bereikt, ehh, tja.
Nou dat is een kippenkaart geworden. Kippen? ja, het is iemand die jaren op een boerderij heeft gewoond.
Dus ik met de kippen stempels aan de slag. Zoals je weet kun je daar hele leuke kaarten mee maken.

de 100 heb ik gemaakt met het nieuwe glimmer papier (sale-a-bration) de framelits Large numbers heb ik ook weer eens gebruikt. (blz 193)
nu heeft de kaart ook een binnenkant.

de tekst is een oudere uit een Nederlandse set. Wie iets bewaard die kan het later weer gebruiken.

doodling en handlettering is tegenwoordig helemaal in, nu is een doodle lijntje zo gemaakt met je zwarte marker. het geeft ook nog een leuks speels effect.

het weekend zit er weer op, de nieuwe week staat voor de deur. Het gaat er eentje worden van werken, leren en voorbereiden op komende zaterdag, want dan kan je me vinden in  Nieuw Vennep in de van zantenhal. daar is die dag een hobbybeurs. Meer informatie volgt.

heb je vragen laat het me dan weten
fijne dag
Miranda







1 opmerking:

  1. 100! woow. Wat een ontzettend leuk kaartje. En die 100 mag wel glimmen als je zo'n leeftijd bereikt!

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...