vrijdag 14 april 2017

Nailed it

hoi,

En, heb je de retired lijst al gezien?
Wat jammer dat we van een aantal spullen echt afscheid moeten nemen.
de Nailed it is er een van. Een set om mannen kaarten mee te maken.

en wat dacht  je van de Urban District? dat is een set die je voor Vaderdag kan gebruiken.

de hexagon dynamic embossing folder die blijft, gelukkig!

wil je weten welke sets of thinlits, ponzen er nog te bestellen zijn?
neem dan een kijkje in de online shop onder het kopje Retired products (links bovenin)
Heb je geen credit card, maar wil je wel bestellen, geef het dan aan mij door, dan zal ik het voor je doen.
HIER   de link naar de online shop.

als je vragen hebt, laat het me weten.

Fijne dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...