woensdag 5 april 2017

Oh, wat heb ik een leuk weekend achter de rug.
Veel bekenden gesproken, maar ook met veel nieuwe mensen gesproken over de prachtige spullen van Stampin' Up!
Ik hoop dat jullie het ook leuk hebben gehad?
Inmiddels zijn alle spullen opgeruimd en heb ik weer genoeg energie gekregen om de laatste loodjes van mijn opleiding af te ronden.

Even kijken, deze beurs was er niet echt een Ooh en Aah, maar een van de favorieten was toch wel de set Carousel Birthday. (blz 9)

hoe heb je die cup cakes gedaan?
"O, dat is heel gemeen, uit de set Lift me Up komt het bekertje en de topping ook". (blz 10)

Als je nog één van de spullen uit de spring/ summer of de annual catalogus wilt hebben, wees dan snel, beiden lopen nog tot en met 31 mei. Daarna is het echt afgelopen.
Op 1 juni komt er een nieuwe catalogus met weer (vermoedelijk) een heleboel nieuwe producten.
wil je weten wat er allemaal gaat verdwijnen uit de catalogus? kom dan volgende week maandag even op het blog kijken.

voor nu een fijne avond,
wil je iets bestellen of heb je ergens vragen over, dan hoor ik deze graag.
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...