zaterdag 6 mei 2017

Hoi,

Pff, ik zit een soort van in de lappenmand en eigenlijk heb ik daar geheel geen tijd voor. Het afstuderen staat de komende weken op het programma.Momenteel totaal geen zin in om met de voorbereiding bezig te zijn, dus ben ik met een aantal stempels aan de slag gegaan.
deze kaart gemaakt.
Toch jammer dat deze design blokken eruit gaan, je kan ze vinden op blz 174 van de annual catalogus. of op de retired lijst! link staat in de bovenbalk.  (op het blok zitten 10 kleuren, 40 vellen van 30,5x30,5) Ach, er zullen vast wel weer pooi design vellen voor terug komen.

Ik hoor wel als je iets wil bestellen of vragen heb over het een of het ander.
fijn weekend!
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...