dinsdag 11 juli 2017

embossing Paste


Hallo,

Afgelopen weekend eindelijk met de embossing pasta aan de slag gegaan en oh wat is dat leuk!
op blz 201 in de catalogus kan je het vinden. Pasta, spatels en mallen. Ik kan het je echt aanbevelen.

Omdat ik al een tijd naar de In The City zit te kijken kwam nu het moment om ermee aan de slag te gaan. Deze stempel set vind je op blz 222 en kan je alleen met rewards bestellen.

De wolken heb ik met een van de mask patronen gemaakt.
De pasta met een paar druppels refill inkt mengen en aan de slag ermee, zou ik zeggen.
De pasta droogt snel, dus je hoeft niet lang te wachten om je kaart af te maken.


En ja, ook deze steentjes zitten in het mask pakket. Hier de kleur Pear Pizzazz gebruikt.

maar er zit nog een patroon in waarvan ik eerst dacht wat kan ik hiermee?
Ik heb besloten om het voor de helft te gebruiken en dan een lichte kleur zoals Blusing Bride op Fresh Fig te gebruiken.






Ik heb hier een  HIER link naar een youtube filmpje.


heb je vragen of wil je een bestelling doorgeven, laat het me weten.
Fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...