vrijdag 29 september 2017

leuk leuk!

Ja, dit is echt leuk.

Tussen 1 en 10 oktober is het World Card Making Day.
Ja, zal je denken, en?
Nou tijdens deze dagen kan je, een van de geselecteerde stempelsets met 15% korting bestellen!
en ook enveloppen en de Fast Fuse adhesive zit er bij!

kijk zelf maar...



en wat dacht je van de fast fuse aanbieding?
Klik  HIER voor een pdf bestand.







en wat dacht je van het de actie design papier? 
deze loopt tot en met 31 oktober.

bestel er 3 en krijg de 4e gratis!!
deze series doen er mee:

 klik HIER voor een pdf bestand

weet jij welke serie(s) je wilt bestellen? geef het aan me door
kom je maar tot 2 series, geen probleem, geef het maar aan me door.
Op 2 oktober ga ik een verzamelbestelling plaatsen.
Je heb dus nog 2 dagen de tijd om je bestelling door te geven!

Heb je vragen zet deze dan op de mail.
Fijn weekend
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...