woensdag 10 januari 2018

Nieuwe Nederlandse sets


Hoi,
Heb je ze ook gezien?  Er zijn 3 nieuwe Nederlandse sets.
twee in de voorjaarscatalogus: Feesttaart en in de Bloemetjes zetten
En een set Beste Wensen  als Sale-a-Bration kado bij besteding van € 120.
HIER vind je alle Nederlandes sets

Ik ben met de Feesttaart aan de slag gegaan.
Bij deze set zitten ook framelits dies bij.
Eerst maar even de kaart laten zien,

Dit is de voorkant ik heb roze en paarse tinten gebruikt.
Een  kaart die je  uit elkaar schuiven,  een Triple Tier kaart.


deze dame wordt vandaag 10 en dat heb ik binnen de lagen verstopt.
Het idee van de kaart kwam ik bij Dawn tegen.
wil jij ook zo'n leuke kaart maken neem dan HIER maar een kijkje.

Wil je deze kaart tijdens een workshop maken, dan kan dat. Stuur me een email dan spreken we een datum af en ik kom naar je toe.
Heb je vragen, wil je iets bestellen dan hoor ik het graag

Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...