woensdag 7 februari 2018

Hallo

Het is weer tijd om iets te laten zien.
op blz 15 van de voorjaarscatalogus vind je een hele leuke card kit Lots of Happy.
Het is echt leuk! ik zeg het niet gauw maar echt waar 20 kaarten kan je ermee maken
er zitten zelf 2 potloden bij die niet in de reguliere set zitten!



Bij deze kaart heb ik heel braaf de potloden uit de kit gebruikt.


Bij deze kaart werd het tijd om de reguliere potloden erbij te pakken.

in de doos zitten totaal 5 verschillende kaarten, welke je natuurlijk naar eigen keuze kan inkleuren.

Leuk nieuws!
vanaf 16 februari komen er nieuwe Sale-a-Bration producten!!
HIER vind je beide folders.

heb je vragen, wil je iets bestellen geef het dan aan me door.
Fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...