vrijdag 23 februari 2018

Jeetje is de week alweer om en ik vergeet om iets leuks te laten zien!
Afgelopen maandag ben ik met 2 creatievelingen aan het kliederen geweest.
echt, alles zat onder ik vond zelf glitter, alleen hadden we dit niet voor de kaarten gebruikt, haha!

We zijn met Brusho aan de slag gegaan. In de voorjaarscatalogus vind je het op blz 26.
Van te voren kan je het allemaal heel goed bedenken qua kleur, alleen kan het resultaat compleet anders zijn..
De stempelset Beatuful Day is perfect om mee te werken (blz26)
We werken met het Glosy White cardstock (blz 194) dit geeft een glimmend effect.



Als eerste heb ik de vlinder met witte embossingpoeder neergezet.
Ja, en daarna gaat de uitdaging beginnen! paar korreltjes hier en een paar korreltjes daar, en daaroverheen met de water spritzer (blz 200) eroverheen.

Mijn tweede kaart heb ik gemaakt met de bloem. en heb ik gekozen voor zwarte embossingpoeder.


En uiteindelijk was ik benieuwd wat er gebeurd als ik met een clear-embossingpoeder aan de slag gaat.


Kortom dat Brusho is hartstikke leuk om mee te werken.
Er zijn dan ook verschillende manieren om dit product te gebruiken.
neem  HIER maar eens een kijkje

En de Sale-a-Bration duurt nog voort tot 31 maart. Dus wil jij nog een van die prachtige producten geef je bestelling dan op tijd door! Op 1 maart plaats ik weer een verzamelbestelling.

Fijn Weekend
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...