dinsdag 13 maart 2018


Hallo,

Jeetje het is al weer even geleden dat ik iets van mij heb laten horen. Nu heb ik niet geheel stil gezeten hoor, de ene dag gaat alles gemakkelijker dan een andere dag.
Als vogelliefhebber moet je de set Bird Banter in je bezit hebben. Het is echt een hele leuk set om  leuke creaties mee te maken.
ik heb alle vogels uit de set gebruikt.


Met de write markers (blz 184, 185,186,202) heb ik de vogels ingekleurd.

Momenteel ben ik druk bezig met de voorbereiding voor de hobby creabeurs aankomende zaterdag 17 maart in Nieuw Vennep. Van 10 tot 16.30 uur kan je mij daar vinden (links bij de ingang)
Ik zeg:" kom gezellig langs en schuif aan bij een van de workshops", gegarandeerd dat je met leuke kaarten naar huis gaat!
meer info klik hier


Wil je iets bestellen, geef het dan aan me door.fijne avond en wie weet tot aanstaande zaterdag
Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...