maandag 9 april 2018


En, hebben jullie ook zo'n geweldig weekend gehad? Ik wel.
Buiten was het 20 graden en ik stond binnen op het creatief weekend in Rijswijk.
Omdat het buiten zo warm was hadden kregen ze binnen de airco niet onder controle. En je raad zeker al... na 1 middag in de kou te staan ga je dat de volgende dag niet doen. Ik stond dus met mijn fleecejack en sjaal om achter mijn kraam haha.

Tijdens het weekend vele mensen gesproken. Mocht het nu zo zijn dat je nu bedenkt ik heb nog een vraag of ik wil iets bestellen, stuur me dan een email.
Tijdens het weekend waren er een aantal kaarten die favoriet waren.
De leukste reacties heb ik gekregen op de varkentjes, de vogeltjes en de flessen!


Ook deze wiper kaart maken? neem dan  HIER een kijkje

Goed, vanavond om 21.00 uur komt de lijst uit met producten die ons gaan verlaten.
De jaarcatalogus en het voorjaarsboekje zijn beide t/m 31 mei geldig.
1 juni komt er een nieuwe jaarcatalogus met weer nieuwe producten.
Wil je nog iets uit de catalogi hebben wacht dan niet te lang. Sommige producten zijn al met een uur niet meer te bestellen. 
 
Heb je vragen laat het me dan weten.
Fijne avond
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...