woensdag 29 mei 2013

Got treats

 Met de ze set is het ook leuk om een kaart te maken.
Ik heb met de set van Got Treat (blz 50 van de catalogus) een taartjes kaart gemaakt.
alleen het kaarsje mist boven aan de taart.
gebruikte materialen:
cardstock en inkt: chocolate chip, bashful blue, riding hood red
heb een blender pens gebruikt om de stempel met twee kleuren inkt te geven.
Op deze manier kun je ook nog je eigen kleuren mengen en aanbrengen op de stempel.
wil je ook z'n blender pens kijk dan in de catalogus op pagina 178. en laat het me weten als je iets wil bestellen. Misschien wil je eerst ervaren hoe het is om met zo'n pen te werken.. boek dan een workshop!
Miranda



1 opmerking:

  1. Joh, dat ziet er best lekker uit en ik lust er wel er eentje, hoor ! Het is alweer een leuke kaart geworden, he ... Bedankt voor jouw show and tell !

    Fijne dag verder en doei !!

    Groetjes van Djesbeeb

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...