zaterdag 22 juni 2013

Printed Petals

Even snel nog een kaartje voor een collega gemaakt.
Deze keer de Printed Petals gebruikt.


Ja, die bloemen sets vind ik geweldig leuk!
Je kan er zoals je ziet alle kanten mee op. Uitknippen en opplakken of juist eerst een achtergrond stempelen en er dan eentje op plakken.
Jammer dat deze set er in de nieuwe catalogus niet meer instaat. Maar wil je hem nog hebben, wees er dan snel. Ik kan ze nog voor je bestellen.
Ja, want over ruim een week komt de nieuwe catalogus uit.
En ik kan je vertellen, er staan weer heleboel leuke sets in. Wil jij er ook graag in kijken..? 
Je kan de catalogus bij mij aanvragen.

groetjes Miranda




1 opmerking:

  1. Wat een leuke vrolijke kleuren heb je gebruikt! Erg veelzijdige stempelset ook. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...