zaterdag 29 juni 2013

Triple Easel card

Hallo allemaal,
Op het teamblog heb ik deze keer een kaartje geplaatst en ik dacht ik laat hem hier ook maar zien.
Het is een idee wat ik via via tegen kwam en er een eigen draai aan heb gegeven.
hier het teamkaartje
Zo'n kaartje maken is helemaal niet moeilijk. Je heb er wel stansmalletjes voor nodig. Ik heb hier de Lacey Circles en de standaard cirles large gebruikt. Ze passen mooi in elkaar.
Zoals je ziet heb je een strook dubbel papier nodig, en daarop leg je je mal, zorg er dan voor dat er (in dit geval 3 boogjes) buiten het papier steken.
Zo maak je er 3 van verschillende grote. Dan de bovenste door midden vouwen, en dit doe je ook weer bij alle 3.
Vervolgens leg je ze op grote neer (zie plaatje.)
Dan kan je ze op elkaar gaan plakken. De middelste komt zeg voor de helft op de grote en de kleinste komt voor de helft op de middelste.

Je had 3 maten stans gebruikt die pak je weer en cardstock, maar nu gewoon enkel een hele stans uitstansen in 3 verschillende maten.
Dan de normale cirkel ook 3 maal in verschillende maten uit het designpapier stansen.
De design cirkel mag op het cardstock, en kan je evt nog meer versieren met ...
stempelen, uitknippen en opplakken en vervolgens alles op de kaart plakken,
alles even goed buigen, en evt een opstaand randje, zodat de kip blijft staan.
en dan heb je weer deze foto
Ook kon ik het niet laten om er nog eentje te maken maar dan in een bonte kleurencombinatie en ik heb gewerkt met de uilenpons. Zie hier het resultaat


Als jullie vragen hebben... stel ze gerust.
groetjes en veel plezier bij het maken van zo'n kaart.
Miranda



1 opmerking:

  1. Leuk idee! Ik maakte laatste ook een easel kaart, alleen wist ik toen nog niet dat ze zo heetten haha... Maar mooi gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...