dinsdag 2 juli 2013

En nog meer leuke acties....

Een nieuwe catalogus en nu ook een nieuwe set in de Best off 25 years.
En voor de liefhebbers van vlinders, dan moet je deze set hebben!!
Aan de rechter zijde heb ik hem gezet, door op het plaatje te klikken kan je de stempels beter bekijken.
Ook is er een andere leuke actie. Grab Your Greetings.
25% korting op een van deze sets! Van deze tekst stempels kan je maar nooit genoeg hebben!
SASSY SALUTIONS  BLZ 39

 
SWEET ESSENTIALS BLZ 41.

PETIT PAIRS BLZ 73
 aan de rechter zijde staat ook een plaatje, klik je erop dan krijg je de prijs te zien.
Deze Grab Your Greetings actie is tot 31 juli geldig.
 Ik zou zeggen heel veel plezier met het bekijken van al dit moois, en pak je korting nu het nog kan!
Kom je iets tegen wat je wil bestellen, laat het me dan weten, ik ga as vrijdag 5 juli bestellen.
groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...